vineri, 7 august 2009

N-am venit ca am venit... am venit ca n-am venit! Bun venit

Mergand pe linia evenimentelor din comuna, dupa ce dintr-un motor se facura vreo sase, in plina vara caniculara, fara apa potabila curenta in urbe, cu stalpi de iluminat stradal pe baza de senzori, cu un stadion in paragina, cu italieni intorsi p`acasa, UN NOU BLOG SE INFIINTEAZA IN GUGESTI.

Autorul isi doreste sa dezbata probleme esentiale din comuna, campanii electorale, drumuri comunale, apa potabila, gaz metan, culoarea casului din piata, etc. Toti cei interesati, si cu acces la internet normal, ca doar net este, de la vladica pana la opinca, sunt rugati sa comenteze si sa aduca la cunostinta necazurile, convingerile si doleantele lor cu privire la frumoasa si cocheta noastra comuna.

2 comentarii:

lavy spunea...

urmeaza galerie foto, nu??

Andrei Lefter spunea...

:) Imi place subtitlul "Home sweet home" care ma duce cu gandul la celebrul cantec "Sweet home Alabama" (a lui Lynyrd Skynyrd) :) Unde te crezi prietene? In vestul salbatic? :))